home sweet home

NU är jag äntligen hemma igen. Har strosat runt i stan hela dagen. Först letade vi upp ett jätte mysigt fik strax utanför östermalstorgs tunnelbanestation. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå vidare till East street för att boka tid för tatuering!!
Därefter tog vi en solning. Billigt o bra. 10 kronor för 10 min. 20 kr för 20 min.

 Var hemma igen vid 7 tiden. Åt mat och tog sen en prommis med Petra runt sjön.
Övertaggad som jag är så tog ja på mig för mycket kläder...Trodde inte man kunde det i den här kylan...

 väl hemma igen. helt död. ska ja se det sista på Victoria secret fashion show. De har gått på TV 3 ggr och jag har missat vajre gång...

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0