Ännu mer snö, ännu mer kyla

God förmiddag? Idag är det Torsdag. Ha precis sminkat mig o gjort mig i ordning. Ska strax ta tåget in till city för att träffa Issa.
Var på kvällsbio igår och såg den nya filmen Avatar. Och den va verkligen bra, precis som alla redan tjatat om ;)
Efter filmen, som slutade vid midnatt så skulle vi ta tåget hem igen. Men tåget kom aldrig..... ...Så vi fick ta nattbussen.
Så efter att ha väntat på tåget som vi trodde skulle komma, i 30 min så går vi och ställer oss och väntar på nattbussen som visar sig börja gå 01.40...

Jag sov allafall gott när ja kom hem!


Kommentarer
Postat av: Helene

snygg blogg :D

2010-01-08 @ 21:25:45
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0