Stresshantering.IG

Godmorgon för min del... Vaknade för c. 10 min sen.
Igår blev det bio med Petra och såklart är det alltid nått som händer. Antingen missar vi tåget eller så händer nått annat. Igår kom vi in klockan nio när alla platser redan var bokade...
Sen när vi skulle välja en annan film som det fanns platser kvar på så hade alla redan börjat..
 
Iallafall så lyckade vi fixa 2 platser på "Saga" Längst fram på kanten för att se" Flickan som lekte med elden".
Vi hade 20 min på oss att ta oss dit och att köpa popcorn. Filmen började 21.20 och vi satte oss i biografen 21.35.
Som tur var hade den inte börjat än!
Den var bra! Men tydligen så var det mycket från boken som dom inte hade med i filmen, enligt Petra

Nu ska jag ta och äta frukost!
Puss o kram skumbanan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0