Prova att dansa till hårdrock. Inte d lättaste

Igår var vi några tjejer som gick till folketshus i Rönninge eftersom att Pierre hade fest.
Jag och Niki möttes upp hemma hos mig först och sen mötte vi Moa, Linn, Lina och Frida i Rönninge centrum.

Var lite snålt med folk när vi kom, då var klockan ändå över 10. Men sen vid 11-12 började det komma mer och mer. Det var verkligen blandat. Tullinge Tumba Rönninge/Salem/nytorp Södertälje osv..
Det var inte mycket dans. Men det blir vad man gör det till !

Idag har det inte hänt mycket. Har legat och kollat på film. Somnade till en stund också..
Sen kom Petris upp. Snacka lite om allt mellan himmel och jord, det vill säga, om gårdagen och the sims! (haha)
Hon har även köpt min bruna PEAK jacka nu! Så de är bara dags för mig att leta efter en ny vinterjacka!
När jag kollade igenom jackan så att den var tom hittar jag min klocka!!! Den har vart borta sen i Februari. Trodde jag tappat den ute eller nått. WIHU! funkar gör den också :D

Nu ska jag få i mig nått att äta! see u later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0