Helg igen

Igår (fredag) var kul! Jag, Malin Petra och Alison drog hem till Jocke. Där mötte vi Linus, Tedan och Leo bla. Blev rätt mycket folk tillslut. Men efter ett tag vid 2 tiden så kom konstapeln o knacka på dörrn (haha) så där tog det roliga slut.

Idag vaknade jag upp vid halv 10. Gjorde mig iordning och sen mötte jag upp Niki på pendeln. Satte oss i Gamla stan o Gick igenom inför körkortsteorin nu på måndag, och annat som har med skolan att göra..
Sen promenerade vid till Gallerian eftersom jag var ute efter örhängen. Vill ha likadana i alla sex hålen.
Därefter åkte vi hem och nu ligger jag i sängen o glor på tv ;)
Ikväll ska jag och Moa hem till Elin. Hon fyllde 19 igår!! Därefter om det inte blir så sent så ska vi möta upp Petra o resten av gänget ;)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0