Onsdag

Godkväll! Kom hem för en liten stund sen efter att ha vart ute på promenad med Moa runt om i Salem.
Gick från Mosshagen ändå bort till Ishallen för att kolla på killarnas träning. Gick igenom vår gammla skola.
Såå många minnen vi rabblade upp! Saknar tiden från 8-9an!

Allafall idag så hade vi orienterings dag med poängsamling. Det gick hyfsat bra tycker jag.
En rimlig tid med rimliga poäng!
Efter det var jag helt död. Åkte hem och gjorde iordning mat o la mig framför TV:n.


Försöker förstå nått om boken vi ska diskutera imorgon. "En dold gud" av Stefan Einhorn. Den säger mig verkligen ingenting... Försökte kolla upp på internet om det fanns någon lättsvenska översättning, men inte det inte :P
Ska läsa igenom en gång till så får vi helt enkelt se hur det går imorgon!

Tack å hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0