Torsdag

Äntligen hemma.. Har haft en kort skoldag. Slutade 11.20 men ändå kommer jag hem när klockan är 12.30.. (brukar vanligtvis ta max 20 min)
Det blev lite hinder på vägen hit och dit.

Känns jätte skönt att ha det mest avklarat nu innan lovet så man slipper tänka på skolan!
Har inga direkta planer vad jag ska hitta på ännu, men förhoppningsvis så kommer Jennifer hit. Hon bor i Täby så det är inte ofta vi hinner ses. Ska bli jätte kul allafall.

Nu ska jag gå och tvätta av mig mitt smink och skrubba bort alla döda bakterier från min kropp för nu är det dags att sola igen. Drar till Tullinge med Moa. Det ska tydligen vara hur bra som helst där.

see u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0