Tjaba tjena hallå!

Godkväll! Är nu framme hos mormor och morfar och har precis ätit. Jag hatar att åka tåg. Det går aldrig som jag har tänkt.
Var ute i god tid med att hämta ut min biljett och när det var c. 10 min kvar tills tåget skulle gå så gick jag ut på perrongen. det var bara det att jag stod på fel perrong.... Vilket gjorde att jag missade mitt tåg.
Hej då 150 kr.
 Fick beställa en ny biljett till ett tåg en timme senare..När jag fick ut den nya biljetten så har jag råkat bokat endast halva resan...

 Där ger jag upp. Satte mig på det senare tåget och när jag väl var i Västerås fick jag lov att fråga mig fram till nästa tåg efter att jag hämtat ut yttligare en biljett.
När jag sedan satt på tåget från Västerås så är det plötsligt kolsvart ute... vart och när ska jag av?
Nu sitter jag här iallafall...pust o stön

Mammas kommentar: "Och du tror jag vågar släppa iväg dig utomlands."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0