Oro och vånda, tillbaka på Måndag

I fredags så satt vi nere på fiket och planerade kvällens planer. Det verkade  helt dött, så vi krigade oss till andra sidan stan och där var det allt fest vettu. Riktigt nice, bara jävligt mycket folk... Drog hem vi en tid jag inte minns, stannade till på donken och sen fortsatt rikting hemåt.

I Lördags så tillbringa jag kvällen med tjejerna och Adam såklart! Möttes upp i Rönninge centrum för att senare ta taxi upp till Astrid. (åh så lata vi är!). Väl framme så intar vi sofforna. Mycket snack och mycket skratt!
Runt 10 tiden promenerar vi hem till mig. Sitter och pratar, lyssnar på musik och dansar, innan vi skulle ta tåget till huddinge. dags för mer party.

Lite smått om min helg! STORT grattis till min brorsa också som fyllde hela 23år i Fredags!!




Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: okej otroligt fin! du är duktig<333

2009-11-16 @ 15:14:11
URL: http://theshimmeringsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0