close your eyes, clear your heart

Har vart en jätte slö dag. Började senare idag eftersom vi inte hade någon etik på morgonen. Började istället dagen med svenska prov och slutade därefter.
Tog med mig Nikki till Tumba för att göra syntest som jag sen ska skicka in, så ja kan få mitt körkortstillstånd.
Därefter tog vi en sväng in på Ica.
Fick med mig en spikmatta hem av Tanja (nikkis mamma). Har aldrig provat en sån, så det är på tiden! tacktack!

Sen jag kom hem har har jag inte gjort speciellt mycket.
Imorgon är det Fredag igen! Ska möta upp Petra efter skolan och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på!

Good night boys and girls, meet me in your dreams ;)

Kommentarer
Postat av: malin

Hej för det första så har du en super fin blogg och för det andra så undrar jag om du skulle kunna svänga förbi min blogg och rösta fram hur jag ska klippa mig för jag kan verkligen inte bestämma mig!

tack på förhand

2009-11-12 @ 21:13:59
URL: http://ipimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0