Igår var de valborg

Var ledig från skolan igår eftersom att 3orna som tar studenten hade mösspåtagning. Jag var nerepå fiket i Rönninge med Linus, Norah och Moa  vid 11 tiden. Sen drog vi till Rönninge gymnasium och kollade på deras mösspåtagning.
Efter de gick vi förbi mig och hämta kläder bla.
Tog buss upp till Salem o hem till Moa.

Senare vid 18.00-19-00 tog vi bussen hem till Elin och Tomas. Jag mötte upp Linn och Linnea i Rönninge.
Vi spela kortspel osv.
När klockan börja närma sig 9 tiden promenerade vi ner till majbrasan och tivolit!
Kollade på brasan och provade på några karuseller. Sockervadd gick de ju inte å va utan;)

Linn och linnea drog vidare till Södertälje medans jag, Moa och Elin drog tillbaks till Elin.
Då kom även hennes syrra Sara och hennes flickvän. Vi fortsatte kortspelandet och rökte vattenpipa. hur trevligt som helst:) en lugn o skön valborg!

Idag är det första maj! Jag och moppan ska in till stan och sätta oss i solen. De är ju så otroligt fint väder!
PUSS sålänge :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0