Torsdag

Vaknade av det fina vädret. Hade gott om tid på mig att göra mig iordning innan det var dax att gå till tåget. Jag åt en rejäl frukost också, vilket ja inte alltid hinner med.
Dagen gick bra. Hade idrott första lektionen. Vi köra lite olika bollsporter.
Sen gick det fort. det var bara sista lektionen som bör starta tidigare så vi slipper vänta en timme på att den ska börja efter lunchen.
Väl slutat tog jag bussen ner till centrum med N och F. skulle till Tumba och fixa tyg-prover till våra scen kläder vi designar.

och på väg dit får vi reda på att THAI biljetterna är bokade!!  vi är super taggade! vi ska nämligen mellanlanda i saudiarabien! Vi har några timmar på oss där att shoppa loss också.

Sitter  nu i sängen framför TV:n och väntar på att Medium ska börja. Kom hem från Maxi för en stund sen.
 
PUSS
Här är flygboladet vi ska flyga med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0