Ny vecka

Tänkte bara uppdatera söndagen först, som jag inte hann igår.
Hände inte mycket fram tills att ja skulle träffa Niki. Tog bussen upp till henne på eftermiddagen. När jag kom fram bjöds det på mat. Vegetariskt. super gott!! Sen intog vi gitarrerna för en guitarHero match. gick väldigt bra för att vara första gången.
Sen hade Niki laddat ner den nya filmen Marley and me. Super bra och jätte sorglig.
Klockan blev mycket så jag fick skjuts hem vid 11 tiden.

Idag så är det mångad. Har bara två lektioner idag. Börjar 11 slutar 13.25. men innan det så hann jag med ett besök hos kvinnokliniken. Det var dags för min andra vaccination spruta. Det gick bra, kändes knappt någonting. Bara när när spruta in vätskan så sved det lite.

Annars händer det nog inget speciellt idag. Ballar av stål i kväll. så ja lär väl vara bänkad framför TVn ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0