kort skoldag!

Hade bara två lektioner idag. Idrott och datakunskap. På idrotten dansade vi street. Sen efter skolan tog jag och nickis bussen hem till mig, för att baka cocos bollar till skolan imorgon. Sen bar det av till Uttran hem till niks mormor och sen kom niks mam a dad med bilen så åkte vi till skärholmen. Vi tog en lunch som nis mormor bjöd på. pasta con pollo! godaste som finns, inom pasta.Jag skulle fixa ett band till min väska ja köpte igår och niks letade efter flätat hårband.
De slutade med att vi fixade ett var sitt medlemskort på vera moda vilket innebar att vi var välkomna tills nästa torsdag då det är 20% till medlemar och goodiebags!
Sen tog vi bilen hem.  droppade först av mormor sen jag.
Nu sitter ja i vardagsrummet framför TVn och väntar på mat. Vi har även lotta här på besök som ville komma å se vårt ny renoverade badrum.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0