Härlig lördag!

Vaknade av att mitt rum var stek hett av solen som legat på under morgonen. Då va klockan närmare 12 och mamma och Henke skulle äta lunch så ja joinade dom. Tog sedan en lång dusch och la mig sen framför TVn. Nu har mamma å Henke åkt till heron. Dom skulle se " män som hatar kvinnor"  vid 2-3 tiden.

Jag har äntligen fått tag i Moppan så att vi kan få kvällens planer fixade. Vi drar antingen hem till Linn först och sen vidare till Parik, eller så drar vi dit direkt.

Gårkvällen var trevlig. hann inte skriva nåntongting. Efter skolan tog ja en fika med Flisan Och niki. Sen bar det av hemmåt eftersom mamma inte hade lagt ut några nycklar åt henke.
när väl alla var hemma gjorde vi i ordning tacos. Men det blev inte mycket för min del, eftersom ja skulle äta middag i stan med Nora och Lilian. Vi möttes upp vi Åhlens city och sen iväg till kungshallarna. Tiden gick och vi hade det jätte trevligt. Det är inte ofta vi hinner ses så de är alltid mycket att prata om när det väl händer.

Planerna senare var att dra till enskede på fest! nora och jag var dock lite tveksamma ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0