Äntligen Fredag!

vaknade upp med strålande sol men nu när ja kollar ut genom fönstret så regnar det. blandat med snö i. Usch, jag vill ha sommar!
Dagen började iallafall bra. Vi hade svenska lektion först sen samhälle där vi kollade på "lilja 4-ever". Efter det hade vi lunch som va makaronilåda med kyckling tror jag.
Sen var det dags för demokrati tid med mickis. de gick fort. vi diskuterade om modevisningen den 22 april. Hur vi skulle sminka och fixa modellernas hår. Inte så svårt som jag trodde att det skulle bli.
Väl inne på karaktärsämnet direkt efteråt satte vi oss ner och gjorde våra test som vi har varje fredag.
vi fick även veta att måndagens karaktär kommer skjutas in på onsdagar och fredagar. vilket betyder att fredag som redan är en lång dag kommer bli yttligare längre. vi kommer går till ungefär klockan 6. och på måndagar då vi börjar  kl 11 och har engelska en timme kommer då nu vara den enda lektionen den dagen..ONÖDIGT..

Halv två hade vi fika paus. Jag och niki som hade gjort cocos bollar sevarade dom. Inkan hade med sig bröd och isabell hade kladdkaka. där satt vi ett bra tag, och hade det jätte trevligt.
Sen bar det av till datan för mig och Sarah, som är berodende av en spel sida. Vi klarade äntligen vårat rekord! till 24!!
Sen när klockan var 3 fick vi åka hem. hela buss och tåg resan flumma vi runt.

Nu sitter ja i sängen, kollar bio tiderna för ikväll och de ser ut att bli Slumdog millianiar.
möter upp moa senare. får se om jag hinner äta middag hemma.

Efter bion är planerna att möta upp Linus och gänget. Får se va det blir för roligheter då.

SF Bio: Slumdog millionaire

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0