Tjaba tjena hallå

Gårdagen gick bra. Sminkningen gick bra och tog inte alls den långa tid jag trodde. Blev lite ändringar med håret också.
Petra va min jätte duktiga modell, å tack för att du ställde upp!!
Jag lägger upp bilder som jag tog under dagen, senare.

Idag (Torsdag) slutade jag skolan redan 11.20. Hade Svenska redovisning som gick galant.
Efter det var det dags för lunch. Inte vilken lunch som helst. Lärarna var uppklädda och matsalen var pyntad med gula och blå tyger upphängda i taket.
Maten va helt otrolig. Inte bara de, vi fick glass med äppelpaj också. Julmust stod framme på varje bord.
Det var alltså vår egna lilla nobelmiddag ;)
-Uppskattat

Var in till stan en snabbis för en fika med Issa. Sen tog vi ett varv runt segel/drottningatan.
Jag har äntligen hittat min nyårsklänning. Tror jag. Ja har tre dagar på mig att bestämma mig- öppetköp.

GODNATT SÖTNOSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0