De är så vi gör d

Godmorgon...Är sjukt seg. Igår kväll var ok. Jag Karin och Malin var hemma hos mig fram till 10 tiden.Väntade på My och Petra som skulle komma med 10.11 tåget. Tillslut kom dom.. STUPfulla vinglandes med armarna om varandra haha!!! 
Vi blev kvar ett tag utanför porten eftersom jag lyckades låsa ut oss.. men sen bar d av till Salem ett tag och sen vidare till Vretarna! Värsta festen..eller inte...vi stannade i max en timme sen tog vi bussen tillbaka till Rönninge.
Någon tog en promenad ist för bussen? Vissa hamna i buskarna, en fick cider i hela ansiktet & en o annan delade med sig om vad dom ätit ;) haha

  

" Alla tar kort på mig NU. allihop. The real Petra. Sen lägger ni ut dom p facebook, så att alla får se the real Petra, Kom igen ta kort på mig! Alla ta kort! " - Petra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0