Sista sommar helgen!?

Igår efter jobbet åkte jag hem o duschade o gjorde mig iordning. Tanken var att vi skulle åka in på film festivalen som håller igång nu hela helgen. men vädret ändrade planerna så jag och Petris åkte in o satte oss på 60s. Jätte mysigt!

Det får bli film festival på söndag istället. Då blir vi många som åker in. Får bara hoppas att det blir hyfsat bra väder också.

Idag är det FREDAG!! gud va skönt. jag får sova hur länge jag vill imorgon. Och eftersom att mamma o Henke har åkt iväg igen så är jag hemma själv också!

Ikväll blir det nog lugnt, för imorgon (lördag) och söndag blir det full fart. Sen på torsdag börjar skolan igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0