helgens update

I Fredags efter bion med Moa så åkte jag till Älvsjö för att möta upp Rönninge brudarna. Vi drog på fest hos någon kille som Madde kände. Tog det lugnt där. Spela spel o så.. Blev en tidig hemgång eftersom bussarna inte gick så sent.

Sen på lördagen runt 7 tiden på kvällen låg jag fortfarande helt ofixad och kollade på film, när Petra smsar mig att jag har en timme på mig tills vi ska ta tåget till Södertälje. Vi hinner iallfall för vi sprang så vi höll på att dö haha! Väl i Södertälje ska vi ta en buss som tar c. 30 min. När vi kommer ut  på landet går vi en bit och sen var vi framme. Stort fint hus med värsta baksidan. Mycket folk o bra musik. hell yeah.

I Söndags tog jag det lugnt. låg och solade ett tag, sen bestämde jag och Lina att vi skulle ses i stan efter att hon jobbat.
Så jag drog in å mötte henne. bjöd med mig moa också. Köpte med oss från donken och satte oss i kungsan.
Sen mötte vi wakander och Feriksson i Rönninge och drog hem o chillkröka hos Moa.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0