Halloween party

Igår började kvällen med att jag och Petra fixade iordning oss hemma hos mig.
Jag velade fram och tillbaka om och om igen men tillslut bestämde jag mig för att vara pirat.
Petra gjorde sig en extreme makeover och blev Amy Winehouse lookalike.

När vi började känna oss färdiga(senare än planerat) så promenerade vi hem till Karin. Vi stannade inte så länge. Vi åt lite, lyssnade på musik och umgicks med Karin och Madde.
Sen kom Eric förbi och då började vi röra oss upp mot Salem och hem till Elin.
 Hon hade dekorerat jätte bra med spindelväv och annat krims krams som hör till. Hade trevligt, spelade spel med mycket skratt.
Efter några timmar började jag och Petra röra oss mot Östertälje för "efterfest". Där träffade jag på ungefär hela salem och rönninge, vilket jag inte alls hade förväntat mig.
Där var det bra musik, så ni kan ju tänka er vart jag och tjejerna stod hela kvällen. På dansgolvet såklart!!

Jag hade en riktigt rolig kväll.
Klockan tickade på och plötsligt var det dags att röra sig hemmåt.
- få vi hängä meh dig ähller? (internskämt)


Kommentarer
Postat av: emma

ha så kul :D

2009-10-31 @ 17:13:34
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0