Ledig

torsdag idag. Var ledig eftersom dagens lärare var frånvarade.
Från klockan 11 till 12.30 låg jag i solen. sen gick den i moln ...
Vid ett mötte jag upp Moa i rönninge centrum och tog bussen hem till Tomas och Elin.
Tog det lungt å spelade kort. Sen blev vi hungriga, så jag och Moa drog ner till Pizzan o köpte med oss hem.
Åt å spelade mer kort. Sen fick vi en flipp å börja baka sockerkaka. Dock blev resultatet inge vidare...
Plötsligt var klockan 20.00 så ja tog näste buss hem. Och här sitter ja nu.

Imorgon är det Modevisning för åk 1! Vi alltså! =)
jag hoppas det  blir mycket bättre än förra gången. Nu har vi allafall haft lite tid att öva innan.
Min klänning är inte klar ännu. men det fixar sig.

Nu ska jag hoppa in å duscha. ett STORT lycka till imorgon för mig. och er andra :D
Puss och godnatt

hemma hos moa - Valborg - bad hos Leo

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0