helgens uppdatering


(Fredags)

Vi blev 2 timmar sena än vad vi räknat med. Vi tog halv 8 bussen från slussen och var framme på Ingarö runt halv 9.
Promenerade hem till Frida.
satt o pratade ute på verandan med allt trevligt folk som var där. Drack, åt, dansade och hoppade studsmatta.
När klockan började närma sig 3 på morgonen så promenderade vi 25 min till natt bussen, som vi trodde gick ända till Slussen. Icke sa Nicke. Den stannade i Gustavsberg centrum och nästa som skulle gå till slussen skulle komma 05.15.
som tur var ragga vi upp en busskille som körde oss "ej trafik" till slussen. Men under den tiden hann vi även stanna på ett buss kontor och ta en kopp kaffe.
När vi kommer till slussen drar vi förbi Donken och köper med oss varsin meny. Tar tunnelbanan till centralen och hinner precis med nattbussen hem till rönninge. Cirka en timme senare (05.30) säger jag hej då till Petra och Moa o går sedan och lägger mig.

Sover bort hela lördagen. Vaknar vid halv 6 på kvällen.
Möter upp Lina och drar till 60s.

Söndag morgon åker jag in till stan för  att träffa Niki som ja inte träffat på århundranden..
Satte oss nere vid vattnet intill gamla stan. Eftersom niki inte har nått tålamod att vänta på Lina som skulle komma in och göra oss sällskap så gick vi och åt. Sen när lina hittat oss så gick vi tillbaka ner och satte oss vi vattnet.
Niki svek oss och drog till gymmet, så jag och lina drog till hennes jobb.
Hjälpte henne att städa iordning. När vi strax var klara och bara hade mattorna kvar att skaka så va händer inte då.......jo vi blir utelåsta. Ingen har mobilen med sig ut. Inga nycklar, inga buss kort. ingenting!
Hela historien hur vi lyckades lösa allt orkar ja inte rabbla upp. men 2 timmar senare var vi på väg hem igen.
haha, vilken helg.

Moa & Petra                                            Jag & Iza                                      
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0