Fredag Lördag Söndag


I fredags efter skolan så mötte jag upp Petra och Julia för att fixa lite smått uppe i salem. Sen tog vi bussen hem och packade ihop våra saker och sen drog vi vidare hem till Alison och Ruby! Gjorde iordning oss tillsammans för att sen fortsätta hem till Karin.
Vi hade jätte kul hela kvällen, dansa för d mesta, umgicks o bara hde d trevligt. Vid tre tiden började dom flesta av oss lunka hemåt.

På lördag morgon vakna jag upp vid 11. Tog tåget hem till Niki vid 12. Vi köpte med oss pepparkaksdeg bla.
Alltså bakada vi pepparkakor och även lussekatter. Jätte mysigt, sen till d kollade vi på trolltider. Hur mycket julkänsla ger inte de??

Senare fixade vi även mitt hår. Så nu är det ett snäpp ljusare än vad det var innan.
Klockan tickade på, och när jag trodde klockan var runt fem så visade det sig att den var 21.00 redan...
Så jag började smått röra mig hemåt.
Sen vid 23 mötte ja upp jens hemma hos honom. spenderade natten där och har nu precis kommit hem.

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg! =)


Jag och Alison hemma hos Karin i Fredags!


Kommentarer
Postat av: petra

sötisar :D

2009-12-09 @ 07:16:18
URL: http://petrakalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0