update.sum.09


I början av Sommaren åkte jag och Niki till Thailand en månad och hade det hur bra som helst!
provade på att åka vattenskoter. inte mer än 10 minuter tog det för oss att ha sönder dom (haha!)
Grymt kul hade vi allafall.


 
Sen när vi kom hem till Sverige blev det en hel del tid ute på Ensta Ö tillsammans med både Rönninge och Salem folk.
Sola, bada, grilla o kröka

  
 Frida fyllde 17! Så vi var hos henne ute på Värmdö. Vi hade riktigt roligt! Dansa, umgicks o hoppade studsmatta. Någon fick tillomed en kyss? *P*...
Klockan 03.00 promenerade vi till nattbussen och den turen har sin egna histora. När vi kommer till Gustavsberg visar det sig att nästa buss inte går försen klockan 5. Jag och Petra är as taggade på att lägga oss o sova på gräset medans Moa protesterade! Träffade snälla Anders som finns med på bilden ovan. Han bjöd oss på kaffe och körde oss till slussen! Hemma i Rönninge var vi allafall halv 6......



Jag, Karin och Petra hade en hur mysig kväll som helst i Rålambshovsparken där vi var på utebio!
 Vi såg en spansk film som heter "allt om din mamma". Där satt vi inlindade i filt med kaffe o kakor =)

  
Sen var det poolparty i Huddinge! Inte fullt så taggade. Men bada det gjorde vi!

   
     
  

Det har varit en galen sommar! jag kan inte låta bli att längta till nästa!  Låt bilderna tala för sig själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0